Regulamin Turnieju Counter Strike: Global Offensive

 

Informacje ogólne

1.1 Administratorami/sędziami turnieju są osoby wybrane przez Stowarzyszenie Studentów BEST AGH Kraków.

1.2 Kontakt z organizatorami możliwy jest poprzez e-mail.

1.3 W sytuacjach nieuregulowanych postawieniami niniejszego regulaminu, ostateczna decyzja należy do administratorów turnieju.

1.4 Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji regulaminu.

1.5 Udział w turnieju jest równoznaczny ze znajomością oraz akceptacją niniejszego regulaminu.

1.6 Turniej dzieli się na dwie fazy – elimiacje oraz finały. Poprzez zarejestrowanie drużyny do kwalifikacji, drużyna zobowiązuje się uczestniczyć w zarówno pierwszej, jak i drugiej fazie turnieju.

1.7 Faza eliminacji przypada na dni 16.11.2015 – 7.12.2015

1.8 Faza finałów przypada na dzień 9.12.2015 i odbędzie się na Stadionie Miejskim im. Henryka Reymana, zlokalizowanym w Krakowie przy ulicy Reymonta 20.

 

Eliminacje i rozgrywki finałowe

2.1 Gracze zostają przydzieleni do grup, w których rozgrywają eliminacje online. Do finału awansują pierwsze dwie drużyny z grupy.

2.2 Mecze są rozgrywane systemie BO1 na ustawieniach ESL5on5.

2.3 Bilans punktów w fazie eliminacyjnej to 3 pkt za wygrany mecz oraz 0 pkt za przegrany mecz.

2.4 Kapitan wygranej drużyny ma obowiązek przesłać zrzut ekranu po zakończeniu meczu.

2.5 W przypadku identycznej liczny punktów liczy się bezpośrednie wynik meczu między drużynami.

2.6 Najlepsze 16 drużyn z eliminacji rozegra gry finałowe w systemie BO1 Double Elimination (Winners Bracket and Loosers Bracket).

2.7 Finał zostanie rozegrany w systemie BO3.

 

Tryb rozgrywek

3.1 Pula map turniejowych to:

  • mirage
  • dust2
  • train
  • cobblestone
  • cache
  • overpass
  • inferno

3.2 Mapa jest wybierana poprzez system banów. Drużyna, która jest pierwsza w zestawieniu (drużyna pierwszy vs drużyna druga) rozpoczyna proces eliminacji map.

3.3 Po nożówce kapitan wygranego zespołu wybiera stronę, po której chce zacząć: CT/TT

3.4 Systemem rozgrywek jest 5v5. Oznacza to, iż obie drużyny muszą posiadać minimum pięciu* (patrz punkt 4.2) graczy, aby móc wziąć udział w rozgrywkach. W razie niestawienia się w wyznaczonym czasie, gra zostaje oddana przeciwnikom.

3.5 Dopuszczalny jest jeden gracz rezerwowy

3.6 Należy posiadać oryginalne konto STEAM

3.7 Czas maksymalnego progu spóźnienia dla fazy online wynosi 15 minut.

3.8 Szczegóły przebiegu eliminacji oraz grupy zostaną podane najpóźniej 17.11.2015.

 

Zapisy

4.1 Drużyny muszą zostać zapisane za pośrednictwem strony internetowej bait.best.krakow.pl.

4.2 Każdy gracz musi mieć ukończone 18 lat.

4.3 Kapitan (osoba zgłaszająca drużynę) zmuszony jest podać następujące informacje:

-Nazwa drużyny (nie może być wulgarna/obraźliwa oraz powszechnie uważaną za niewłaściwą)

-Nick pod którym będzie grał uczestnik oraz STEAM ID

-Imię, nazwisko, PESEL każdego gracza (obcokrajowcy - weryfikowalny dokument np. paszport)

4.4 By drużyna mogła uczestniczyć w turnieju, kapitan zobowiązuje się do uiszczenia opłaty w wysokości 50 zł na wskazane przez organizatorów konto najpóźniej do 13.11.2015 do godziny 17:00.

Nr konta bankowego:  38 1750 0012 0000 0000 2129 4896

Nazwa i adres odbiorcy: Stowarzyszenie Studentów BEST AGH Kraków, ul. Reymonta 17/E20, 30-059 Kraków

Tytułem: BAIT - Turniej CS - Nazwa drużyny

 

Zasady gry

5.1 Specjalne wykorzystywanie błędów w grze lub oszustwo jest zabronione i równoznaczne z przegraniem gry.

5.2 Drużyny składają się z pięciu graczy. Nie ma możliwości dodania/wymiany gracza po zakończeniu rejestracji.

5.3 W fazie eliminacyjnej dopuszczalny jest jeden gracz rezerwowy (5 podstawowych +1 rezerwowy), natomiast  w fazie finałowej drużyna musi składać się z dokładnie pięciu graczy.

5.4 Gracze zobowiązują się do grania podczas turnieju wyłącznie na swoich kontach (tj. jeżeli nastąpi zamiana zawodników należy przelogować się na swoje konto).

5.5 Turniej LAN jest turniejem BYOC (Bring Your Own Computer), co oznacza iż każdy z graczy zobowiązany jest we własnym zakresie zorganizować sobie sprzęt do gry (udostępniony będzie prąd oraz Internet).

 

Przebieg gry

6.1 Organizatorowi przysługuje prawo wskazania obserwatorów gry. Organizator może także zadecydować o tym, czy mecz będzie streamowany.

6.2 Każdy zawodnik zobowiązany jest nagrywać swoją grę podczas meczu (Demo nagrywamy komendą "record <nazwadema>"; po nagraniu (zakończeniu meczu) nagrywanie wyłączamy komendą "stop"), Instruktaż na stronie: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=228368533

6.3 Kapitan jest zobowiązany do przetrzymywania wszystkich nagrań swojej drużyny do końca trwania turnieju. W przypadku, gdy kapitan zostanie poproszony o udostępnienie wybranego nagrania należy niezwłocznie wykonać tą czynność. W przeciwnym wypadku drużyna zostanie zdyskwalifikowana.

6.4 Zwycięzca każdej gry jest zobowiązany do zapisania zrzutu ekranu końcowego jej stanu oraz udostępnienia ich w odpowiednim do tego miejscu po zakończeniu gry.

6.5 W sytuacjach kontrowersyjnych wynikających z wyżej wymienionego przypadku, decyzję o jego rozwiązaniu podejmuje sędzia.

6.6 W wyżej wymienionych sytuacjach do sędziego zgłaszają się kapitanowie obu drużyn.

6.7 Jeżeli kapitanowie nie zgadzają się z decyzją sędziego, wtedy decyzję podejmuje dwóch sędziów. Od decyzji podjętej przez dwóch sędziów nie ma odwołania.

6.8 Sędziowie mają prawo do dyskwalifikacji drużyny A lub poddania meczy na korzyść drużyny B, jeżeli jakikolwiek członek drużyny A będzie przeszkadzał fizycznie drużynie B (tj: powodował rozłączanie połączenia drużynie B, obserwował i przechadzał się obok stanowiska drużyny B podczas rozgrywanego meczu A vs B, itp.).

6.9 Decyzja o dyskwalifikacji zapada po konsultacji wszystkich sędziów oraz organizatora.