Regulamin Turnieju League of Legends

 

Informacje ogólne

1.1 Administratorami/sędziami turnieju są osoby wybrane przez Stowarzyszenie Studentów BEST AGH Kraków.

1.2 Kontakt możliwy jest poprzez email.

1.3 W sytuacjach nieuregulowanych postawieniami niniejszego regulaminu, ostateczna decyzja należy do administratorów turnieju.

1.4 Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji regulaminu.

1.5 Udział w turnieju jest równoznaczny ze znajomością oraz akceptacją niniejszego regulaminu.

1.6 Turniej dzieli się na dwie fazy – eliminacje oraz finały. Poprzez zarejestrowanie drużyny do kwalifikacji, drużyna zobowiązuje się uczestniczyć w zarówno pierwszej, jak i drugiej fazie turnieju.

1.7 Faza eliminacji przypada na dni 16.11.2015 – 7.12.2015

1.8 Faza finałów przypada na dzień 9.12.2015 i odbędzie się na Stadionie Miejskim im. Henryka Reymana, zlokalizowanym w Krakowie przy ulicy Reymonta 20.

 
Eliminacje i rozgrywki finałowe

2.1 Gracze zostają przydzieleni do grup, w których rozgrywają eliminacje online. Do finału awansują pierwsze dwie drużyny z grupy.

2.2 Mecze są rozgrywane systemie BO1.

2.3 Bilans punktów w fazie eliminacyjnej to 3 pkt za wygrany mecz oraz 0 pkt za przegrany mecz.

2.4 Kapitan wygranej drużyny ma obowiązek przesłać zrzut ekranu po zakończeniu meczu.

2.5 W przypadku identycznej liczny punktów liczy się bezpośrednie wynik meczu między drużynami.

2.6 Najlepsze 16 drużyn z eliminacji rozegra gry finałowe w systemie BO1 Double Elimination (Winners Bracket and Loosers Bracket).

2.7 Finał zostanie rozegrany w systemie BO3.

 
Tryb rozgrywek

3.1 We wszystkich grach obowiązującym trybem jest Tournament Draft.

3.2 Systemem rozgrywek jest 5v5. Oznacza to, iż obie drużyny muszą posiadać minimum pięciu* (patrz punkt 4.2) graczy, aby móc wziąć udział w rozgrywkach. W razie niestawienia się w wyznaczonym czasie, gra zostaje oddana przeciwnikom.

3.3 Rozgrywki prowadzone są na serwerze EU Nordic/East.

3.4 Nie trzeba posiadać 30 poziomu przywoływacza by wziąć udział w turnieju.

3.5 Czas maksymalnego progu spóźnienia dla fazy online wynosi 15 minut.

3.6 Szczegóły przebiegu eliminacji oraz grupy zostaną podane najpóźniej 17.11.2015.

 

Zapisy

4.1 Drużyny muszą zostać zapisane za pośrednictwem strony internetowej bait.best.krakow.pl.

4.2 Każdy gracz musi mieć ukończone 18 lat.

4.3 Kapitan (osoba zgłaszająca drużynę) zmuszony jest podać następujące informacje:

-Nazwa drużyny (nie może być wulgarna/obraźliwa oraz powszechnie uważaną za niewłaściwą)

-Summoner name każdego z graczy

-Imię, nazwisko, PESEL każdego gracza (obcokrajowcy - weryfikowalny dokument np. paszport)

4.4 By drużyna mogła uczestniczyć w turnieju, kapitan zobowiązuje się do uiszczenia opłaty w wysokości 50 zł na wskazane przez organizatorów konto najpóźniej do 13.11.2015 do godziny 14:00.

Nr konta bankowego:  38 1750 0012 0000 0000 2129 4896

Nazwa i adres odbiorcy: Stowarzyszenie Studentów BEST AGH Kraków, ul. Reymonta 17/E20, 30-059 Kraków

Tytułem: BAIT - Turniej LoL - Nazwa drużyny

 

Zasady gry

5.1 Specjalne wykorzystywanie błędów w grze jest zabronione i równoznaczne z przegraniem gry.

5.2 Dopuszczalne jest posiadanie jednego gracza rezerwowego. Nie ma możliwości dodania/wymiany gracza po zakończeniu rejestracji.

5.3 Gracze zobowiązują się do grania podczas turnieju wyłącznie na swoich kontach (tj. jeżeli nastąpi zamiana zawodników należy przelogować się na swoje konto).

5.4 Turniej LAN jest turniejem BYOC (Bring Your Own Computer), co oznacza iż każdy z graczy zobowiązany jest we własnym zakresie zorganizować sobie sprzęt do gry (udostępniony będzie prąd oraz Internet).

 

Przebieg gry

6.1 Organizatorowi przysługuje prawo wskazania obserwatorów gry. Organizator może także zadecydować o tym, czy mecz będzie streamowany.

6.2 Zwycięzca każdej gry jest zobowiązany do zapisania zrzutu ekranu końcowego jej stanu oraz udostępnienia ich w odpowiednim do tego miejscu po zakończeniu gry.

6.3 Każdej drużynie przysługuje do pięciu minut pauzy na grę. W razie utracenia połączenia przez któregokolwiek z graczy, gra może zostać spauzowana, lecz z zachowaniem limitu czasu i w przypadku, gdy nie dzieje się żadna akcja. Gracz który utracił połączenie może z powrotem dołączyć do gry. W razie wystąpienia rozłączenia któregokolwiek z graczy podczas turnieju LAN należy niezwłocznie spauzować grę oraz powiadomić o tym fakcie sędziego.

6.4 W sytuacjach kontrowersyjnych wynikających z wyżej wymienionego przypadku, decyzję o jego rozwiązaniu podejmuje sędzia (w późniejszych fazach rozgrywek tj. od półfinałów, decyzja zapada po konsultacji co najmniej dwóch sędziów).

6.5 W wyżej wymienionych sytuacjach do sędziego zgłaszają się kapitanowie obu drużyn.

6.6 Jeżeli kapitanowie nie zgadzają się z decyzją sędziego, wtedy decyzję podejmuje dwóch sędziów. Od decyzji podjętej przez dwóch sędziów nie ma odwołania.

6.7 Sędziowie mają prawo do dyskwalifikacji drużyny A lub poddania meczy na korzyść drużyny B, jeżeli jakikolwiek członek drużyny A będzie przeszkadzał fizycznie drużynie B (tj: powodował rozłączanie połączenia drużynie B, obserwował i przechadzał się obok stanowiska drużyny B podczas rozgrywanego meczu A vs B, itp.).

6.8 Decyzja o dyskwalifikacji zapada po konsultacji wszystkich sędziów oraz organizatora.