Mapa na turniej / ważne pliki
Napisane: 01 maja 2010, 12:46
W końcu nie wiem czy taka jest ostateczna decyzja, no ale najprawdopodobniej będziemy grać na mapie Arena by Pentacz v 1.3, więc daję do zapoznania się kto by chciał:
http://legendyheroes.pl/download-download-153.html
lub
http://www.speedyshare.com/files/222121 ... z_v1.3.h3m
Nawet jeśli nie będzie dokładnie ta mapka to na pewno spodziewam się jakiejś typu Arena , czyli tak jak tutaj: wybieramy kim będziemy walczyć, zbieramy kilka rzeczy (czary, artefakty, wyliczone wojsko swojej rasy itp) i szykujemy się na bitwę na neutralnej ziemi, a wszystko zajmuje z 2tury.
EDIT:
http://legendyheroes.pl/download-primaryfiles.html
Jeśli każdy będzie posiadał 1. Heroes33.exe i 2. CrTraits.txt to już nie powinniśmy mieć żadnych problemów z połączeniami i statystykami jednostek. Polecam też wkleić CrAnim.txt
http://legendyheroes.pl/download-download-153.html
lub
http://www.speedyshare.com/files/222121 ... z_v1.3.h3m
Nawet jeśli nie będzie dokładnie ta mapka to na pewno spodziewam się jakiejś typu Arena , czyli tak jak tutaj: wybieramy kim będziemy walczyć, zbieramy kilka rzeczy (czary, artefakty, wyliczone wojsko swojej rasy itp) i szykujemy się na bitwę na neutralnej ziemi, a wszystko zajmuje z 2tury.
EDIT:
http://legendyheroes.pl/download-primaryfiles.html
W tym dziale znajdziemy pliki niezbędne do gry w Heroes III w lidze. Pierwszym z nich jest plik Heroes33.exe który niweluje różnice pomiędzy wersjami gry, drugim CrAnim znacznie przyśpieszający ruchy jednostek w bitwie (a co za tym idzie skracającym czas tury i gry), trzecim koniecznym tylko dla graczy posiadających polskie wydanie Heroes 3 - CrTraits, uwzględniający zmiany z ostatniego patcha do SoD który nie wiedzieć czemu nie ukazał się w polskiej edycji. Wszystkie znajdujące się tutaj pliki rozpakowujemy i umieszczamy w katalogu Heroes III\Data (poza plikiem Heroes33.exe, którego umieszczamy w katalogu głównym Heroes III koło pliczka Heroes3.exe)
Jeśli każdy będzie posiadał 1. Heroes33.exe i 2. CrTraits.txt to już nie powinniśmy mieć żadnych problemów z połączeniami i statystykami jednostek. Polecam też wkleić CrAnim.txt