Strona 1 z 1

Warcraft 3: DotA

PostNapisane: 19 kwi 2011, 11:39
przez Hugo
Informacje ogólne:
1. wersja mapy - DotA Allstars v6.71b
2. system rozgrywek - 5v5 (każda drużyna może zgłosić 6 zawodników do rozgrywek, wymieniać się w dowolnym momencie gry)
3. tryb gier – CM
4. pozycja sentinel/scourge jest losowana

System rozgrywek:
1. zależeć będzie od ilości zgłoszonych drużyn, dostosowany tak aby zakończyć turniej w wyznaczonym czasie

Gracze i drużyna:
1. każdy gracz musi był pełnoletni( ukończone 18 lat życia)
2. zespół ma na wykorzystanie maksymalnie do 10 minut pauzy podczas jednego meczu
3. każda drużyna jest zobowiązana do wytypowania jednej osoby zwanej dalej kapitanem jako swojego przedstawiciela
4. w danej drużynie prawo do gry przysługuje tylko i wyłącznie graczom wcześniej zapisanym

Programy trzecie:
1. dozwolone jest używanie każdego programu typu DotaKeys (zastępuje domyślne skróty klawiszowe innymi) czy też Warcraft III HP View Helper (pokazuje paski życia) oraz .Arank.
2. niedozwolone jest używanie wszelkich programów uznawanych za hacki, tj. Custom Kick oraz MapHack, niedostosowanie się do tej zasady będzie karane dyskwalifikacją z obecnego turnieju oraz kolejnego turnieju organizowanego BEST AGH Kraków
3. Ventrilo oraz TeamSpeak czy też każdy inny program głosowy są jak najbardziej dozwolone

Zasady gry:
1. stan każdej rozgrywki należy zapisywać co 10-15 minut lub co każdą, istotna akcję w grze - zniszczenie towera/barakow, większe potyczki etc
2. pierwszy save należy zrobić gdy zostanie zabity pierwszy bohater (first blood), zaś jeżeli dany gracz zostanie rozłączony z gry przed first blood'em lub przed piątą minutą gry, mecz musi zostać rozegrany od nowa
3. w przypadku rozłączenia się kogoś z gry należy wczytać grę od momentu ostatniego zapisanego stanu, jednak nie może to być dalej niż przepisowe 15 minut
4. to samo tyczy się gdy gracz został rozłączony tuż po swojej śmierci a także po większych i znaczących akcjach
5. wczytanie stanu gry może odbyć się wtedy gdy różnica w zabiciach jest mniejsza bądź równa 10, w przypadku większej przepaści, drużyna posiadająca przewagę decyduje czy będzie gra wczytana czy też nie; zniszczenie wieży liczymy jako trzy normalne zabicia bohaterów zaś jednego z baraków jako pięć
6. po zrestartowaniu gry, która z jakiegoś powodu nie mogla ciągnąc sie dalej obie drużyny zobowiązane są do identycznego rozstawienia bohaterów na liniach (to samo tyczy sie picku) oraz kupienia tych samych, startowych przedmiotów, jakie byly przed restartem
7. w przypadku gdy jednego z graczy wyrzuci więcej niż 1 raz, przeciwnik może zadecydować o tym by grac po prostu bez niego• dozwolone są wszystkie zagrywki na jakie pozwala fizyka gry

Hostowanie i rozgrywanie gier:
1. gry hostowane są przez organizatorów na dedykowanym serwerze
Kultura, zachowanie:
1. każdy klan, który bierze udział w turnieju zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem
2. zapisanie się do rozgrywek jest równoznaczne z akceptacją całego regulaminu
3. wszyscy gracze powinni okazywać szacunek do siebie nawzajem, ale także do osób trzecich
4. wyzywanie innych może być karalne ostrzeżeniami, ich kumulacja może spowodować wykluczenie całej drużyny z gry
5. za każdy oddany mecz (walkover) będą przydzielane punkty karne (ostrzeżenie), które będą brane pod uwagę w dalszej części turnieju oraz w jego kolejnych edycjach
6. każda sytuacja, która nie została wyżej wyjaśniona, w razie problemów zostaje rozstrzygnięta przez organizatorów, to samo tyczy się interpretacji poszczególnych kwestii

Sytuacje sporne nieuwzględnione we wcześniejszych punktach regulaminu:
1. decyduje sędzia
2. kapitanowie mają prawo do dyskusji z sędzią
3. zawodnik nie będący kapitanem nie ma prawa do dyskusji z sędzią, złamanie tego zakazu skutkuje dyskwalifikacją całej drużyny