Strona 1 z 1

Quake 3

PostNapisane: 19 kwi 2011, 11:41
przez Hugo
I. System rozgrywek:
1. Turniej rozgrywany jest w wersji Quake 3: Arena 1.32c z modem OSP 1.03a, fizyka: vq3
2. Tryb rozgrywki 1 vs 1 .
3. Turniej rozgrywany jest systemem pucharowym - double elimination , best of three (bo3) – Winners bracker (WB) oraz Best of one (bo1) – Loosers bracket.
4. Finał rozgrywany jest w systemie bo5. Osoba która do finału przejdzie z drabinki WB zaczyna z przewagą map 1:0.
5. Pierwsza mapa w każdej rundzie jest z góry określona przez organizatorów. W każdym kolejnym meczu przegrany wybiera mapę z puli, bez możliwości jej powtórzenia.

II. Pula Map
1. W przypadku rozegrania pojedynku na złej mapie, gra musi zostać powtórzona. Wyjątkiem jest sytuacja kiedy obydwaj gracze zgodzą się na uznanie wyniku gry rozegranej na złej mapie.
2. Po skończonym meczu przegrany powiadamia o tym fakcie Sędziego oraz zapisuje powtórkę demo w celu udokumentowania zwycięstwa w przypadku kwestii spornych.
3. Pula map:
o pro-q3dm6
o ztn3tourney1
o pro-q3touney4
o pronodm9
o hub3aeroq3
4. Opcjonalnie FFA:
o pro-q3dm6
o q3dm7
o q3dm12
o q3dm14

III Działania zabronione.
1. Programy, które zapewniają przewagę podczas gry są zakazane. Jakiekolwiek programy zmieniające oryginalną wersję gry są zakazane.
2. Jakikolwiek akt oszustwa, bądź próby oszustwa są surowo zabronione i będą stanowczo karane przez Organizatora. Jeżeli jakikolwiek Uczestnik zostanie przyłapany na oszukiwaniu podczas Turnieju, zostaną wobec niego wyciągnięte konsekwencje.
3. Bez uszczerbku dla postanowień Regulaminu ogólnego, za niedozwolone zagrania uważa się w szczególności:
o stosowanie jakichkolwiek cheatów, bugów oraz używanie programów służących do przełamywania ustalonych reguł gry i oszustw (aimbot itd.);
o rozłączanie umyślne;
o konfiguracja wykraczająca poza standardowe oraz dozwolone normy wskazane w Regulaminie;
o świadome oddawanie przeciwnikowi pojedynku;
o komunikacja na lini Gracz z Kibicami i innymi obserwatorami pojedynku;
o niesportowe zachowanie, w tym kłopotliwe (np. krzyk), niewłaściwe lub nieprofesjonalne działania skierowane w kierunku innego Gracza (nawet w grze);
o stosowanie błędów programu, które zostanie uznane przez sędziego za nieuczciwe;
o spóźnienie na pojedynek przekraczające 15 minut.
4. W razie wątpliwości, co do przyczyn rozłączenia i jego skutków decyduje Organizator, który w uzasadnionych przypadkach może zakończyć pojedynek i zadecydować o przegranej Gracza.
5. Gracz ma obowiązek niezwłocznie poinformować sędziego o popełnieniu przez przeciwnika jednego z zagrań niedozwolonych, pod rygorem utraty prawa do reklamacji.
6. W przypadku nieprzestrzegania wyżej wymienionych zasad Organizator ma prawo wykluczyć zawodnika lub podjąć decyzję o niedopuszczeniu go do uczestnictwa

IV. Postanowienia końcowe
1. Za wyrządzone szkody odpowiadają osoby, które owe szkody poczyniły.
2. Za rzeczy własne, zagubione bądź zniszczone, organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności.
3. Podczas turnieju nie jest zabronione robienie zdjęć, bądź nagrywanie.
4. Organizatorzy pozostawiają sobie prawo do modyfikacji regulaminu.