DOTA2

Regulamin

Informacje ogólne

1.1 Administratorami turnieju DOTA2 są Archi, Denzel i Even.

1.2 Kontakt z administratorami możliwy jest poprzez email denyguard@gmail.com

1.3 W sytuacjach nieuregulowanych postawieniami niniejszego regulaminu, ostateczna decyzja należy do administratorów turnieju.

1.4 Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji regulaminu.

1.5 Udział w turnieju jest równoznaczny ze znajomością oraz akceptacją niniejszego regulaminu.

1.6 Turniej dzieli się na dwie fazy – Online oraz Offline. Poprzez zarejestrowanie drużyny do kwalifikacji, drużyna zobowiązuje się uczestniczyć w zarówno pierwszej, jak i drugiej fazie turnieju.

1.7 Faza Online przypada na dni 21.11.12 – 04.12.12

1.8 Faza Offline przypada na dzień 11.12.12 i odbędzie się w klubie Studio, zlokalizowanym w Krakowie przy ulicy Budryka 4.

Tryb rozgrywek

2.1 We wszystkich grach obowiązującym trybem jest CM.

2.2 Systemem rozgrywek jest 5v5. Oznacza to, iż obie drużyny muszą posiadać minimum pięciu* (patrz punkt 4.2) graczy, aby móc wziąć udział w rozgrywkach; w razie niestawienia się w wyznaczonym czasie, gra zostaje oddana przeciwnikom.

2.3 Czas maksymalnego progu spóźnienia dla fazy online wynosi 15 minut.

2.4 Przebieg eliminacji, miejsca startowe na turnieju

  1. Zwycięzca turnieju BAIT openQualifier1 21.11.12
  2. Zwycięzca turnieju BAIT openQualifier2 22.11.12
  3. Zwycięzca turnieju BAIT openQualifier3 23.11.12
  4. Zwycięzca turnieju BAIT openQualifier4 24.11.12
  5. Zwycięzca ESCN&Microsoft Dota 2 CUP
  6. Zwycięzca turnieju BAIT openQualifier4 27.11.12
  7. Zwycięzca turnieju BAIT KrakowQualifier 28.11.12
  8. Zwycięzca turnieju BAIT AGHQualifier 30.12.12

Jeżeli wskazana drużyna nie może wziąć udziału w fazie offline jego miejsce zajmuje kolejna wg miejsca w danym wydarzeniu.

Aby drużyna mogła wziąć udział w kwalifikacjach Krakow wszyscy gracze muszą mieszkać bądź studiować w Krakowie, w przypadku eliminacji AGH być studentami/absolwentami AGH.

2.5 Wszystkie mecze kwalifikacyjne będą rozgrywane systemem bo1.

2.6 Wyjątek stanowią finały LB i WB fazy offline, które będą rozgrywane metodą bo3 (do 2 wygranych).

2.7 W pierwszej grze należy wybrać losowe rozpoczęcie draftu.

2.8 W kolejnych grach gracze są zmuszeni zmienić strony, oraz oddać rozpoczęcie draftu drużynie, która rozpoczynała jako druga.

Zapisy i system rozgrywek

3.1 Drużyny muszą zostać zapisane za pośrednictwem formularza na tej stronie do 20.11.2012.

3.2 Każdy gracz musi mieć ukończone 18 lat.

3.3 Kapitan (osoba zgłaszająca drużynę) zmuszony jest podać następujące informacje:

Nazwa drużyny(nie może być wulgarna/obraźliwa ani samozwańcza typu PrideOfPoland itp.)

Nicki i linki do profilu steam każdego z graczy

Imię, nazwisko, PESEL każdego gracza(obcokrajowcy, jakiś weryfikowalny dokument np. paszport)

Zasady gry.

4.1 Specjalne wykorzystywanie błędów w grze jest zabronione i równoznaczne z przegraniem gry.

4.2 Każdy z graczy fazy offline zobowiązany jest do wpłacenia 20 zł wpisowego oraz przybycia na LAN’a w wyznaczonym dniu i porze. Niekoniecznie Ci sami gracze muszą brać udział w obydwu fazach turnieju.

4.3 Podczas całego przebiegu turnieju drużyna może posiadać 7 graczy, wszyscy muszą być zarejestrowani od początku, nie ma możliwości dodania/wymiany gracza po zakończeniu rejestracji !!!

4.4 Turniej LAN jest turniejem BYOC (Bring Your Own PC), co oznacza iż każdy z graczy zobowiązany jest we własnym zakresie zorganizować sobie sprzęt do gry (udostępniony będzie prąd oraz Internet).

Przebieg gry

5.1 Organizatorowi przysługuje prawo wskazania obserwatorów gry. Organizator może także zadecydować o tym, iż mecz będzie streamowany.

5.2 Zwycięzca każdej gry jest zobowiązany do zapisania zrzutu ekranu końcowego jej stanu oraz udostępnienia ich w odpowiednim do tego miejscu po zakończeniu gry.

5.3 Każdej drużynie przysługuje do pięciu minut pauzy na grę.

  • This logo of ITP
  • This logo of BEC
  • This logo of AMPM
  • This logo of AMPM