QuakeLive

Turniej Quake Live

Administratorzy turnieju:
aiken – aiken (m) tecku.info
Denzel – denyguard (m) gmail.com
Vh

Patronat medialny:
quake.net.pl
cybersport.pl

Informacje dodatkowe:
Przewidywana pula nagród rzeczowych o równowartości około 500zł.
Wpisowe w wysokości 20zł w ramach, których gracz otrzyma:
- koszulka
- woda
- napój energetyczny
- coś do zjedzenia

Regulamin

1) Postanowienia ogólne:

1.1) Przystępując do rozgrywek gracz automatycznie akceptuje regulamin i zobowiązuje się go przestrzegać.
1.2) Wszelkie zachowania sprzeczne z regulaminem, etykietą i rywalizacją w duchu fair-play należy zgłaszać do administratorów, którzy mogą je karać wedle uznania.
1.3) Uczestnictwo w rozgrywkach równoznaczne jest z wyrażeniem zgody na nieodpłatne wykorzystywanie materiałów z udziałem gracza sporządzonych w trakcie trwania turnieju.
1.4) W sytuacjach nieuregulowanych postawieniami niniejszego regulaminu, ostateczna decyzja należy do administratorów turnieju.
1.5) Celem turnieju jest wyłonienie w prowadzonych w duchu uczciwej, sportowej rywalizacji rozgrywkach najlepszego gracza oraz dostarczenie wszystkim uczestnikom wspaniałej zabawy.
1.6) Turniej LAN jest turniejem BYOC (Bring Your Own PC), co oznacza iż każdy z graczy zobowiązany jest we własnym zakresie zorganizować sobie sprzęt do gry (udostępniony będzie prąd oraz Internet).
1.7) Każdy gracz musi mieć ukończone 18 lat. Wstęp do klubu wyłącznie dla osób pełnoletnich.

2) Zapisy, terminy i miejsce turnieju.
2.1) Zapisy online potrwają do 28 listopada 2012.
2.2) Limit graczy to 32, decyduje kolejność wpłat wpisowego.
2.3) Aby zapisać się do turnieju, należy wypełnić i wysłać formularz na stronie internetowej turnieju oraz opłacić wpisowe w wysokości 20zł na numer konta podany wkrótce (termin do końca zapisów).
2.4) Nick gracza podany w formularzu musi pokrywać się z kontem w grze Quake Live.
2.5) Turniej odbędzie się w klubie Studio, zlokalizowanym w Krakowie przy ulicy Budryka 4 dnia 11 grudnia 2012.
2.6) Start rozgrywek zaplanowany jest na godzinę 17:00, jednak należy zjawić się godzinę wcześniej w celu rejestracji, ustawienia sprzętu i przygotowania go do rozgrywek.
2.7) Zakończenie i wyłonienie zwycięzcy planowane jest do godziny 2:00 dnia następnego.

3) System rozgrywek:
3.1) Turniej będzie rozgrywany na aktualnej wersji gry Quake Live dostępnej Online na stronie quakelive.com.
3.2) Dozwolone jest korzystanie z wersji QL Prism oraz dowolne ustawienia gry niepodpadające pod działania zabronione w punkcie 5.
3.3) Pojedynki będą się odbywać na polskich publicznych bądź prywatnych serwerach Premium, dlatego wymagane jest od graczy posiadanie konta Premium lub PRO.
3.4) Gracz bez wspomnianego konta może wystartować w turnieju jeśli będzie w stanie uzyskać zaproszenia na serwer od innych graczy. Pamiętać należy jednak, że spóźnienie na mecz może skutkować przyznaniem walkover-a.
3.5) Tryb rozgrywki to Duel (1 vs 1).
3.6) Formuła turnieju będzie dostosowana do ilości uczestników, zależna od organizatorów turnieju.
3.7) Prawdopodobna formuła to:
a) Faza Grupowa (do 4 graczy w grupie, 2 awansuje do następnej fazy)
b) Faza Pucharowa (drabinka Single lub Double Elimination)
3.8) Dla graczy, którzy odpadną z rozgrywek przewidziano “turniej pocieszenia”.
3.9) Mecze rozgrywane będą w trybie Best Of Three (do 2 wygranych map). Mecz finałowy w trybie Best of Five.

4) Przebieg meczu:

4.1) Gracze wybierają mapy naprzemiennie.
4.2) O pierwszeństwie wyboru decyduje zwycięzca pojedynku na Gauntlet-y przy stanie życia 100/100, ewentualnie rzut monetą.
4.3) W przypadku remisu w mapach 1:1 w trybie BO3, trzecią mapę wyłania się drogą eliminacji. Pierwszy odrzuca gracz o gorszych stosunku fragów do śmierci.
4.4) Lista map:
- Furious Heights
- Aerowalk
- Blood Run
- Lost World
- Hektik
4.5) Po zakończonym meczu zwycięzca ma obowiązek zgłosić rezultat do sędziego.

5) Działania zabronione.
5.1) Programy, które zapewniają przewagę podczas gry są zakazane. Jakiekolwiek programy zmieniające oryginalną wersję gry są zakazane.
5.2) Jakikolwiek akt oszustwa, bądź próby oszustwa są surowo zabronione i będą stanowczo karane przez organizatora. Jeżeli jakikolwiek uczestnik zostanie przyłapany na oszukiwaniu podczas turnieju, zostaną wobec niego wyciągnięte konsekwencje.
5.3) Bez uszczerbku dla postanowień regulaminu ogólnego, za niedozwolone zagrania uważa się w szczególności:
- stosowanie jakichkolwiek cheatów, bugów oraz używanie programów służących do przełamywania ustalonych reguł gry i oszustw (aimbot itd.);
- rozłączanie umyślne
- świadome oddawanie przeciwnikowi pojedynku
- komunikacja na linii gracz z kibicami i innymi obserwatorami pojedynku
- niesportowe zachowanie, w tym kłopotliwe (np. krzyk), niewłaściwe lub nieprofesjonalne działania skierowane w kierunku innego gracza (nawet w grze)
- stosowanie błędów programu, które zostanie uznane przez sędziego za nieuczciwe
- spóźnienie na pojedynek przekraczające 15 minut
5.4) W razie wątpliwości, co do przyczyn rozłączenia i jego skutków decyduje organizator, który w uzasadnionych przypadkach może zakończyć pojedynek i zadecydować o przegranej gracza.
5.5) Gracz ma obowiązek niezwłocznie poinformować sędziego o popełnieniu przez przeciwnika jednego z zagrań niedozwolonych, pod rygorem utraty prawa do reklamacji.
5.6) W przypadku nieprzestrzegania wyżej wymienionych zasad organizator ma prawo wykluczyć zawodnika lub podjąć decyzję o niedopuszczeniu go do uczestnictwa.

6) Postanowienia końcowe.
6.1) Za wyrządzone szkody odpowiadają osoby, które owe szkody poczyniły.
6.2) Za rzeczy własne, zagubione bądź zniszczone, organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności.
6.3) Podczas turnieju obowiązują również główne zasady BAIT i zasady klubu Studio.
6.4) Organizatorzy pozostawiają sobie prawo do modyfikacji regulaminu.

  • This logo of ITP
  • This logo of BEC
  • This logo of AMPM
  • This logo of AMPM